Wielka zwycięska trójka 2. kwartału 2014 r.

Zwykły wpis

liderzy_2kw_2014

Podsumowując drugi kwartał 2014 roku wyłoniliśmy liderów – hity sprzedażowe,, tzw. Wielka Trójka. Zsumowaliśmy wyniki z drugiego kwartału i oto mamy trzy grupy towarów przez nas oferowanych, które zawładnęły rynkiem. Pierwsze miejsce – prezerwatywy. Zarówno Pasante, jak i maska Umimil i Durex zapracowały sobei na uznanie. Zwłaszcza ta pierwsza (Pasante), gdyż oferujemy ją w bardzo atrakcyjnej cenie hurtowej, pozwalającej detalistom sporo na nich zarobić. Pasante już nie potrzebuje dużej reklamy, choć oczywiście wciąż warto ją polecać. Na drugim miejscu – zabawki erotyczne a wśród nich najlepsze dwie marki (We-Vibe oraz Marc Dorcel) i także trudno się tu dziwić. We-Vibe od przynajmniej 5 lat sprzedawany przez PLAYROOM jest prawdziwym hitem pół dekady, chciałoby się powiedzieć. Zbiera wciąż nagrody na targach branżowych i jest doceniamy przez klientów detalicznych.  Marc Dorcel wszedł do sprzedaży w sumie niedawno ale już swoją ofertą zaciekawił część rynku. Trzecie miejsce – lubrykanty (głównie PJUR i Joy-Division).  O ile PJUR to ugruntowana marka i nie zdziwiło nas, że sprzedajemy tych lubrykantów sporo, o tyle bardzo nas cieszy rozwój marki Joy Division. Wprowadziliśmy ją także niedawno ale jak widać nasi klienci oczekiwali właśnie na taki typ lubrykantów. Dodamy jedynie, że dostępność tych trzech grup towarowych w PLAYROOM wynosi 98%.

Dział E-Commerce

manager