Playroom wyłącznym dystrybutorem Je Joue w Polsce

Zwykły wpis

nowosci-2015-playroom


Począwszy od pierwszych targów eroFame organizowanych w Poczdamie aż do tegorocznych targów w Hanowerze Playroom zawsze poszukiwało nowych partnerów biznesowych, nowych marek, niezawodnych produktów i długofalowych inwestycji.

W tym roku czas podczas jedynych takich w Europie erotycznych targów branżowych w formule B2B został skonsumowany w 100% a prowadzone rozmowy bilateralne i uzgodnienia zaowocowały rozpoczęciem oficjalnej współpracy Je Joue – znanej głównie z cieszących się rosnącym popytem kulek – oraz Lovehony – właścicielem marki Fifty Shades of Grey.

IMG_9210Zainicjowanie rozmów z Je Joue spowodowane było przede wszystkim bardzo dużym zainteresowaniem marką w Polsce. Dziękujemy niniejszym naszym P.T. klientom, którzy nalegali, by tę markę jak najszybciej do naszej oferty wprowadzić. Zawsze wsłuchujemy się w Wasz głos, co jak się okazuje jest kluczowe w prowadzeniu naszych biznesów. Udało się. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce i za niedługo wprowadzimy do sprzedaży pełną kolekcję Je Joue. To tego także zaoferujemy Ooh by Je Joue – nowoczesne wibratorki z wymiennymi końcówkami.

Nowość FSoG

Fifty Shades of Grey nie trzeba dłużej przedstawiać zatem informacyjnie jedynie wspomnimy, że już wkrótce w Playroom pojawi się nowa oferta tej marki, w nowych ekskluzywnych hermetycznie zamkniętych opakowaniach chroniących przed niehigienicznym dotykaniem. Kolekcję pokazową już mamy w biurze handlowym. Wkrótce także na naszej stronie.

Widzieliśmy i testowaliśmy także womanizer W500! Po sukcesie pierwszej wersji W100 czas na nowość. Większy, silniej działający, lepiej leżący w dłoni. Sądzimy, że uda się nam i tę markę wkrótce pozyskać dla Państwa.

Targi Erofame to nie tylko sposobność do łowienia okazji ale także okazja do osobistego porozmawiania z partnerami, poznania nowych osób funkcyjnych w  firmach, do zarysowania perspektyw współpracy na kolejny rok. Tak było w przypadku LELO, które w tym roku zaskoczyła wszystkich ostra podwyżką cen. Po szczerych rozmowach wiemy, że było to konieczne. We-Vibe w tym roku zabłysnął norweską marką Laid, która została przez nich przejęta a PJUR, jak przystało an swoje 20-lecie organizował loterię ze sztabką złota w tle. Pojawiło się na targach sporo chińskich firm a ogólnie dało się zauważyć jakby mniejsze zainteresowanie i mniejszą liczbę gości.


Za rok eroFame w Hanowerze na pewno się odbędzie zatem już teraz zachęcamy do planowania czasu w październiku i do odwiedzin eroFame w 2016 roku.

 

Dział E-Commerce

manager