15 lat na rynku w Polsce

Zwykły wpis

15latPLAYROOM

Minął kwiecień, w którym firma PLAYROOM obchodziła 15-lecie działalności na rynku polskim choć początek działalności odbywał się pod inną nazwą. W ciągu tych 15 lat od małej firmy działającej lokalnie w branży elektronicznej przeszła ogromną przemianę i dzisiaj jest jednym z największych dystrybutorów w branży erotycznej w Polsce. Zaopatruje ponad połowę polskiego rynku i ciągle powiększa swoją ofertę. Pierwsze kroki milowe rozpoczęła już w 5 lat po powstaniu, gdy zmieniła swój profil działalności a prawdziwym krokiem milowym było sukcesywne wprowadzanie na rynek polski takich marek, jak: Bathmate, Pasante, LELO czy We-Vibe. Duży wysiłek organizacyjny oraz inwestycja w ludzi owocowały kolejnymi zmianami. Największym osiągnięciem było przeprowadzenie dwóch edycji EROtrends – targów i festiwalu erotycznego w jednym. W roku 2013 (zobacz relację) i 2014  (zobacz kto wystąpił an scenie) imprezy EROtrends odbyły się na terenie EXPO XXI w Warszawie. Targi odwiedziło w każdej edycji kilka tysięcy odwiedzających i gości. Po raz pierwszy od lat do Warszawy zjechali się przedstawiciele kluczowych marek branży erotycznej, takich jak: We-Vibe, LELO, Pipedream, Fleshlight, Mister B, Mystim, Fun Factory, Marc Dorcel, PJUR, Studio Dereniowa, Pozytywna Seksualność i szereg innych by pokazać, jak bardzo zmienił się rynek erotyczny na świecie i w Polsce. Wystawcami były także polskie biznesy: intymnosc.pl , Odeco, Venus, ToyParty.pl, reFForm , Secret Place i inne. Targi-festiwal były wielkim świętem erotyki. Kilka tysięcy odwiedzających to i tak duża liczba z uwagi na blokadę informacyjną we wszystkich mediach.

Dzisiaj główną działalnością firmy jest sprzedaż hurtowa i zaopatrywanie sklepów detalicznych w Polsce i w innych krajach europejskich. Centrum Logistyczne PLAYROOM, to wyspecjalizowany dział firmy zajmujący się magazynowaniem, organizacją zaopatrzenia i dostaw, dropshippingiem (piszą o tym także w branżowym czasopiśmie EAN)oraz obsługą po-sprzedażową. Wyszkolona kadra firmy bierze udział w  szkoleniach m. in. z funduszu PARP a firma organizuje staże pracownicze dla osób bezrobotnych w programie Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego. W dowód uznania za pracę firma organizuje wyjazdy integracyjne, w tym do Rzymu i Amsterdamu.

PLAYROOM jest także właścicielem dwóch marek detalicznych – salonu zmysłowej erotyki Secret Palce oraz fetyszowego sklepu reFForm. W obu salonach przykłada się  uwagę do wzorowej obsługi konsumenta i utrzymania najlepszej oferty towarowej.

Co roku PLAYROOM pozyskuje kolejnych klientów hurtowych ale i także kolejnych dostawców. W tym roku czeka PLAYROOM kolejna rewolucja towarowa. Wprowadzonych zostanie spora liczba nowych marek i zwiększona zostanie oferta o kolejnych kilka tysięcy.


Strona firmowa www 

Facebook

 

Dział E-Commerce

manager