To już po raz dziesiąty biznesy z Europy, Azji, Stanów Zjednoczonych, Kanady i Australii zjechały się do Niemiec na doroczne targi branży erotycznej EROFAME. Po raz dziewiąty odbywają się w Hanowerze – pierwsze targi Erofame odbyły się w Poczdamie.
Zgodnie z tym, co mówią organizatorzy liczba wystawców nie zmieniła się w stosunku do roku 2018 – trzon firm, które się na targach wystawiają wciąż jest taki sam.
Organizatorem Erofame jest niemiecki koncern mediowy mediatainment productions GmbH a głównymi sponsorami: Joy Division, SCALA, Orion, pjur, stRUBBER.

Podczas tegorocznych targów dało się zauważyć obecność polskich wystawców, w tym m. in. Obsessive, Anais – marki, z którymi współpracujemy oraz niezliczoną liczbę biznesów zagranicznych, by wspomnieć: Nexus, WOW Tech, Bathmate, Electrastim, i in.

W rozmowach kuluarowych wystawcy raczej nie kryli rozczarowania słabą frekwencją gości targowych ale – jak wiemy z doświadczenia lat ubiegłych – tendencja ta jest stała i raczej w przyszłości nie zmieni się. Życie biznesowe już jakiś czas temu przeniosło się do sieci i tam w zasadzie się toczy.

Organizatorzy zaoferowali imprezę integracyjną Oktoberfest – bywalcy Erofame po długich 2 dniach dniach targowych potrzebują relaksu w gronie własnym. Gra muzyka, leje się złoty nektar, serwowane jest jedzenie a wszystko w bawarskim stylu. Dla każdego coś miłego, choć nie każdy musi taki rodzaj integracji lubić.

Playroom z targów Erofame w tym roku przywozi kilka nowych produktów – o nich wkrótce w newsletterze (dla zapisanych) i umocnienie swojej pozycji pośród dostawców i kontrahentów.