Świątecznie i noworocznie

Zwykły wpis

Rok 2018 powoli zmierza ku końcowi. Działo się wiele – nowe decyzje logistyczne i nowości w ofercie wprowadzane prawie co miesiąc. Udało nam się w miarę szybko przejść na zupełnie nowy system obsługi dropshippingowej, zautomatyzowaliśmy sferę logistyczną. Skupiliśmy się na markach cenionych i sprawdzonych ale nie zapominaliśmy o sprowadzeniu nowości. W całym 2018 roku udało nam się:

  • w styczniu wdrożyć  nowe zasady Dropshippingu
  • godnie obejść 15-lecie marki LELO
  • wprowadzić do dystrybucji markę Womanizer (Polska i Ukraina)
  • przenieść magazyn do 1000 m kw hali pod Warszawę
  • rozszerzyć ofertę o markę Nomi Tang
  • wprowadzić do oferty produkt erotyczny z polską dusza – Lovely
  • opracować i wdrożyć RODO
  • na prośbę wielu Partnerów wytłumaczyć różnicę między marżą a narzutem
  • w połowie roku wprowadzić trzy kolejne marki: Happy Rabbit, Kink i Uprize
  • we wrześniu wprowadzić pełną ofertę Kiiroo
  • odwiedzić targi Erofame gdzie otrzymaliśmy nagrodę Retailer of the Year za swoje flagowe sklepy detaliczne
  • dać głos w „Kulturanych rozmowach” Sylwii Cegieły
  • w październiku sprowadzić Horoscope
  • a w listopadzie AutoBlow2, Zumio, PornHub i golarki Swan
  • opublikować w E.A.N. – branżowym czasopiśmie wydawanym w Hanowerze szereg artykułów o tematyce logistycznej, zakupowej, branżowej

a to tylko niektóre wybrane przedsięwzięcia, którymi Playroom żyło w 2018 roku.


Kończąc 2018 rok cała załoga Playroom składa Państwu serdeczne podziękowania za współpracę, gorąco przepraszamy za wynikłe niedociągnięcia i solennie obiecujemy zrobić wszystko, by w przyszłości ich uniknąć. W Nowy Rok wchodzimy pełni optymizmu,  z którym pragniemy się podzielić z Państwem – naszymi Partnerami.

Zespół Logistyczny, z którym Państwo na co dzień współpracują dziękuje za wyrozumiałość i dobrą, partnerską atmosferę, kierownictwo firmy – za współrpracę, zaangażowanie w promocję oferowanych przez nas marek i szczere rozmowy, które bardzo pomagają nam polepszać nasze usługi dla Państwa.

Życzymy wszystkim naszym Partnerom wielu sukcesów sprzedażowych w tym (przed)świątecznym okresie oraz wspaniałych osiągnięć w Nowym 2019 Roku.

Dział E-Commerce

manager