Podnosimy kompetencje pracowników

Zwykły wpis

W dniach 23 i 24 lutego 2020 pracownicy Salonów Secret Place i reFForm Fetish Store w Warszawie i Poznaniu, a także pracownicy firmy Playroom zajmujący się telefoniczną obsługą klienta, nadzorem oraz marketingiem wzięli udział w szkoleniu podnoszącym kompetencje sprzedażowe. Szkolenie przeprowadziła firma Proffesional Consulting Expanders.

Szkolenie miało na celu podniesienie standardów jakości obsługi klienta w salonach stacjonarnych firmy, a także zwiększenia wiedzy i kompetencji doradców dotyczących sprzedaży produktów. W czasie dwudniowych warsztatów uczestnicy wspólnie omawiali poszczególne zagadnienia dotyczące sprzedaży, obsługi klienta oraz jego oczekiwań. Mieli również możliwość wymiany własnych doświadczeń i spostrzeżeń. Na warsztacie uczestnicy sami wypracowywali rozwiązania, które mogliby wykorzystać w swojej pracy w przyszłości.
Dwa dni szkoleniowe minęły na bardzo intensywnej pracy wszystkich uczestników, współnego rozwiązywania zagadnień i wielu dyskusjach w miłej atmosferze.
Spotkanie miało także funkcję integracyjną, gdyż uczestnicy na codzień pracujący w różnych miastach i mieli możliwość spotkania się i spędzenia trochę czasu na innym gruncie niż zwykle.