EROFAME i EAN Erotix Award Retailer of the Year

Zwykły wpis


W dniach 3 – 5 października 2018 r. w Hanowerze, jak co roku odbyłwały się najwieksze targi erotyczne w branży erotycznej – EROFAME. Jak mówił nam przedstwiciel Organizatora Matthias Poehl z European Adult News – Mediatainment Publishing Verlags GmbH w tym roku było więcej gości i większa liczba nowych wystawców.

Odnotowaliśmy też (niestety) nieobecność kilku naszym zdaniem dobrych i perspektywicznych brandów, które przeważnie na tych targach były.

Nie dało się też nie zauważyć sporej liczby przedsiębiorców z Azji spotykających sie w przytargowej kafeterii. Jak informowali Organizacorzy targów na swojej stronie www aż 10 firm z Azji otryzmało zakaz wejścia na teren targowy w związku z wielokrotym naruszaniem zasad i regulaminu.

Oblegane były jak zwykle stoiska Joy Division, pjur, OrionPipedream, Scala … .ale i Bijoux Indiscrets, LovehoneyFleshlight i Fun Factory z uroczą i ochoczą do pomocy i fachowych konsultacji Barbarą Weber.

Najbardziej jednak gości ciekawiły nowości a takie na targach przedstawiła nowa firma, powstała z połączenia Womanizer i We-Vibe, czyli WOW Tech.

Pojawiło się też kilku wystawców z Polski, w tym dyrektor handlowa – Magdalena Iskierka ze sztabem pracowników Obsessive, firma Anais oraz Jakub Konik z swoim Lovely 2.0 – naszym zdaniem w nowej odsłonie produkt procentuje się jeszcze lepiej, zachęca i kusi swoimi wibracjami – polecamy uwadze wywiad z nim <<<tutaj>>> .


Na targach również wręczano doroczne nagrody. W tym roku PLAYROOM odebrało nagrodę EAN Erotix Award – Retailer of the Year za swoje sklepy detaliczne, czyli REFFORM i SECRET PLACE, które mają swoje fizyczne lokalizacje w Poznaniu i Warszawie.

EAN Erotix Award – Retailer of the Year dla PLAYROOM


Swoje 10-lecie obchodziła marka We-Vibe (już pod nowym zarządem i kontrolą), od czasu do czasu słychać było okrzyki radości i gratulacje z otrzymanych nagród.

W tym roku wszystkie stanowiska targowe były znacznie większe i pełne zmysłowych dekoracji. Pojawiły się także firmy mniejsze, z mniejszą ofertą towarów, dla innych grup odbiorców, były i lizaczki, i śmieszne gadżety, lalki oraz napoje energetyzujące.


Za rok znów EROFAME. Juz warto planować wizytę!

Dział E-Commerce

manager