
W wakacyjnym numerze branżowego czasopisma E.A.N. m. in. :
- Sara Kranjćec Jukić (global brand manager w LELO) mówi o nowej wersji F1S – jednym w liderów w świecie masturbatorów XXI wieku!
- Kello Gordon z Hot Octopuss udziela wywiadu o swojej roli w firmie Hot Octopuss, jako liderki w temacie seksu i niepełnosprawności.
- Frank Kok – dyrektor w Kiiroo mówi o kolekcji Feel Stars oraz o modelowaniu i renderowaniu form tak, by w możliwie najlepszy sposób oddawały realne postaci.
- Robert Strzelecki – współwłaściciel PLAYROOM udzielił wywiadu E.A.N. w temacie pandemii, jej wpływu na naszą branżę oraz odpowiedział na szereg pytań redakcji o przyszłość e-commerce po pandemii.
E.A.N.: Czy kryzys spowodowany koronawirusem udowodnił, że rynek jest odporny na kryzys?
R. Strzelecki: Jest takie powiedzenie, że jedynymi pewnymi rzeczami na świecie są podatki i śmierć. Dlatego nie stwierdzę z 100% pewnością, że rynek produktów dla dorosłych jest odporny na kryzys. Z pewnością, to co dało się zauważyć, to odtrąbienie przez większych producentów i dystrybutorów sukcesu sprzedażowego i przypisanie go kryzysowi. Przyznam, że to zdumiewające. To tak, jakby w ogóle nie brano pod uwagę czynnika organicznego oraz tego, że chyba firmy te prowadziły jakiś marketing brandu i produktu. Czy nie prowadziły?
Kryzys związany z pandemią z pewnością pokazał jedno, lockdown, praca zdalna, przymus kwarantanny i izolacji spowodował, że ludzie chętniej zaglądali do sklepów internetowych. Sięgali z nudów, dla zaspokojenia czasu no i potrzeb. Jeśli mamy zgodnie uznać, że nasz rynek stał się odporny na kryzys, to gdy pandemia minie musimy zgodnie przyznać, że sprzedaż nam powinna spaść. Czy to jest logiczne?
E.A.N. 21/07 str. 142

Dostęp do E.A.N> 21/02 <<< tutaj >>>




