Umowa o świadczenie usługi Dropshipping@Playroom

Zwykły wpis

nowy-dropshipping

Współcześnie chyba już nikogo nie trzeba przekonywać, że nowoczesna logistyka to logistyka outsourcingowa – im więcej spraw, zadań, funkcji przekażemy firmom zewnętrznym, tym więcej czasu będziemy mieli na prowadzenie aktywnej sprzedaży, rozwoju kampanii marketingowych i analizy rynku. Dropshipping jest tego doskonałym przykładem. Przekonało się i wciąż przekonuje coraz więcej sprzedawców.

Na fali sukcesów w pozyskiwaniu nowych klientów, którzy zdecydowali się podpisać Umowę o świadczenie usługi Dropshipping@Playroom postanowiliśmy napisać kilka słów i podsumować zapisy przedmiotowej Umowy.

Po pierwsze – łatwy system i krótka ścieżka złożenia zamówienia. Po podpisaniu umowy o dropshipping w Playroom klient składa zamówienie na stronie internetowej playroom.pl. W polu adres dostawy wpisuje adres klienta końcowego. Następnie wybiera jedną z dostępnych form wysyłki: Kurier DHL, Paczkomaty lub wysyłkę własnym kurierem. To koniec czynności związanych z nadawaniem przesyłki. Dział logistyki Playroom zajmie się spakowaniem paczki, nadaniem przesyłki w systemie kuriera, a numer listu przewozowego zostanie opublikowany w systemie. Dzięki współpracy z kurierami możemy zaproponować bardzo dobre stawki za przesyłki kurierskie:

  • przesyłka dropshippingowa Paczkomaty od 11,30 zł netto
  • przesyłka dropshippingowa DHL od 15,00 zł netto
  • przesyłka dropshippingowa Własny Kurier = 3,00 zł netto

tabelka-drop

Po drugie – Umowa pomiędzy Zlecającym (Państwa firma) a Wykonawcą (Playroom) zawiera również część, która jest bardzo istotna z uwagi na poszanowanie prawa i bezpieczeństwo danych osobowych Państwa klientów, tzn. zawiera zapis o powierzeniu danych osobowych i zobowiązanie nie tylko do ich nieujawnienia i niewykorzystywania ale także do ich ochrony poprzez środki techniczno-organizacyjne.

Po trzecie – wychodząc na przeciw oczekiwaniom Państwa w umowie zawarliśmy kilka ważnych zobowiązań z naszej strony, np. o możliwości przyjęcia przez Wykonawcę zwracanego towaru w przypadku, gdy klient końcowy odmówi przyjęcia paczki lub odstąpi od zakupu.  Wiemy, jak bardzo frustrującym jest fakt, gdy konsument korzystając z aktualnych przepisów prawa odstępuje od umowy.


W przypadku jakichkolwiek pytań odnośnie Umowy, Regulaminu usługi oraz Cennika zapraszamy do kontaktu pod nr tel.: 22 101 77 34 (w godzinach 08:00 – 16:00) lub mailowo na adres: info@playroom.pl .

Dział E-Commerce

manager