O Salonie Zmysłów – Secret Place w E.A.N.

Zwykły wpis

Secret Place w prasie branżowej

Marka Secret Place jest już dobrze znana w Polsce i coraz częściej cytowana także i w mediach zagranicznych, w tym w prestiżowym czasopiśmie branży erotycznej E.A.N. (wyd. 11/2017). Skąd takie zainteresowanie akurat tym sklepem i marką?

Jak wiadomo, Salon Secret Palce jest swoistym showroomem, salonem pokazowym polskiego dystrybutora – PLAYROOM. Od samego początku wzbudzał zainteresowanie konsumentów oraz innych sklepów erotycznych, bo pojawił się na warszawskim firmamencie dość niespodziewanie. Zrodził się z pomysłu właścicieli firmy, by oprócz dystrybucji towarów erotycznych zainwestować w profesjonalny, pełen najlepszych marek salon erotyczny. By odróżniać się od tych sklepów, które już istniały Salon Secret Place miał się stać inny, lifestylowy, modowy, zmysłowy. Otwarcie salonu, które odbyło się w dniu 18 kwietnia 2011 roku było wydarzeniem towarzyskim z udziałem gości z Holandii, Szwecji i Polski.  – Jak widać koncept naszego salonu zmysłów sprawdził się. Dzisiaj, po ponad 6 latach możemy śmiało powiedzieć, że była to bardzo dobra inwestycja. – mówi Marcin Fröhlich, właściciel i dyrektor zarządzających w PLAYROOM.

Poznański Secret Place

Jak na 2011 rok koncept eleganckiego, butikowego salonu był wyjątkowy. Minęło ponad 6 lat i nagle w stolicy Wielkopolski wyrasta drugi Salon Zmysłów – Secret Place (ul. Szkolna 17), tuż przy Starym Rynku, w samym centrum Poznania. Dlaczego? – Dlatego, że czas nie stoi w miejscu. Nic nie jest takie same, jak 6 lat temu. Nie można zatem sądzić, że utrzymywanie dawnego status quo jest dobre. Wraz z właścicielem podjęliśmy decyzję o otwarciu drugiego Salonu Zmysłów . Również dlatego, że chcemy przybliżyć markę i Salon gościom i mieszkańcom Poznania. Od samego początku, tj. od 1 września br. gdy poznański Secret Place rozpoczął działalność otrzymujemy wiele bardzo pochlebnych opinii. – dodaje Robert Strzelecki, dyrektor zarządzający, odpowiadający m. in. za szkolenie kadry i kontakty zagraniczne.

W opublikowanym przez E.A.N. tekście dowiadujemy się, m. in., że poprzez zerwanie z tradycyjnym wnętrzem sex-shopu Salon Secret Place przyciąga klientów swoim wnętrzem, zaciekawia mijających wystawę, powoduje, ze niektórzy robią zdjęcia a inny wchodzą. W środku dowiadują się, że są w sklepie erotycznym.

Salon Secret Palce w Poznaniu, oprócz bycia sklepem dla dorosłych pełni także swoją pokazową funkcję dla firmy, która jest jego właścicielem. W nim można produkty dotknąć,  wąchać i swobodnie bez skrępowania rozmawiać o produktach. Profesjonalna obsługa doradza z taktem, wyczuciem, dyskrecją. Salon oferuje najlepsze znane i cenione marki produktowe (LELO, We-Vibe, Fleshlight, Je Joue, Bijoux Indiscrets, Lovense, it in.) oraz bieliznę. W Salonie panuje buduarowy nastrój, zapach i atmosfera.


Dodatkowe zdjęcia i informacje o poznańskim Secret Place <<<tutaj>>>

Dział E-Commerce

manager