J. Millward: Down the Rabbit-Hole – polecamy

Zwykły wpis

Zakończyła się właśnie piąta konwencja biznesów erotycznych – targi eroFame w Hannowerze. Miały one wyjątkowy charakter, bo w tym roku swoje rocznice powstania świętowały m. in.: Mister B, California Exotic Novelties i Joy Division (20-lecie), HOT (15-lecie), Lovery Planet i E-Stim (1o-lecie), Tickler (5-lecie). Było sporo życzeń i uroczystych spotkań. Warto przypomnieć, że pierwsze targi eroFame odbyły się w 2010 roku w podberlińskim Poczdamie. PLAYROOM wówczas wizytował targi i rozpoczynał swoją działalność dystrybucyjną w Polsce. Wkrótce jednak targi przeniesiono do Hannoweru w miejsce jednych z największych centrów wystawienniczych w Europie. W tym roku eroFame odwiedziło ok. 3000 gości, wystawiło się 202 biznesy z całego świata reprezentujący 1200 firm.

J. Millward z miarką w ręku 

ean 10_2014 p. 238

Jakby w tle wydarzeń targowych pojawiła się wyjątkowa publikacja w magazynie E.A.N. wydanie 10/2014 i jednocześnie w Internecie. Znaleźliśmy tam bowiem  bardzo sensowny artykuł J. Millward pt. „Down the Rabbit-Hole”. Autor w swojej pracy poddał badaniu 300.000 klientów Lovehony. Badał ich preferencje zakupowe, co i kiedy kupowali, jakiego koloru, wielkości i jakiego typu zabawki. W raz z zespołem współpracowników, m. in. z Alice Little studiowali dane, by przelać je w końcu na papier i opisać. W efekcie otrzymujemy bardzo dobrą syntezę tego, co dzieje się na rynku erotycznym i analizę potrzeb klientów.

Jednak rozmiar ma znaczenie

Rozmiar ma znaczenie

Między innymi pokazali w sposób graficzny, jak mężczyźni i kobiety kupowały dilda i korki analne. Krzywe jednoznacznie pokazują, że kobiety są bardziej zainteresowane np. dildami w rozmiarze 6 cali (25% badanych) i czynią to częściej niż mężczyźni (tylko 15%). Dildami o wielkości 12 cali zainteresowanych było 5% kobiet i ok. 6% mężczyzn!

Hity sprzedażowe

J. Millward podsumował także liczbowo dane sprzedażowe określając bardzo dokładnie, co się sprzedaje na rynku najlepiej. Z tych danych wynika, że 22% całości sprzedaży stanowią żele i lubrykanty osobiste, 18% to wibratory  a 12% bielizna erotyczna. Tylko 3% kupowało zabawki na prezenty.  Pokrywaja się te dane z analizą sprzedażową Playroom umieszczoną w lipcu tego roku na łamach bloga i FB <<<TUTAJ>>>.

Gratulujemy autorowi z właściwie całemu zespołowi za ich pracę i za podzielenie się z nami bardzo wartościową analizą.

Playroom – nadal rozwija asortyment. Włączono do oferty markę SVAKOM, LELO Luna Smart Bead, LELO Ora 2, nowe kosmetyki Bijoux Indiscrets.

 

Dział E-Commerce

manager